5.Preview dan save!

Thursday, 11 October 2012

Rutin Harian Di Sekolah


Ary ni sye nk citer pasal rutin harian di skull sye yg sgt mmb0sankan..
Jom sama-2 kita dengar ceritan tersebut..

Ehh,, korang nk tau x,, kalaw aqu kat sek0lah,, kijer yg boleh aqu buat hanyalah prgi PSS n baca novel yg kengkawan aqu bwk,, walau macam mana pom aqu  tetap rasa berbaloi sbb nyer kita dpt meluaskan pengetahuan kita dlm penulisan dgn hanya mmbaca buku.. Satu lagi,, bila aqu berada dlm PSS,, aqu rasa lebih selesa n nyaman krn tempatnya sgt cntik, bersih n yg lebih pnting sekali ada air-cond.. 

Sgt berbeza dgn persekitaran dlm dewan tmpt aqu duduk yg dikhaskan utk pelajar-2 thn 6 yg telah mnduduki upsr.. walaupun dlm tu sejuk sbb ada air-cond tp astaghfirullahal-azim,, tempat nyer sgt lah kotor,, mcm sarang... (tau-2 jelah),, walaupom aq n kwn-2 aqu bagai nk rak brsihkan dewan tu.. diorang bkn nyer ambik tahu pasal kebersihan dewan,, ttp juga buat x tahu n kotorkan lgi dewan tu,, marah pom ada,, sedih pom ada sbb nyer mereka x tahu nk menghargai owang yg telah brsusah-payah bersih kan tempat tu,, geram nyer aqu!!!

Klah,, sebenarnya ade byk lagi nk tulis pasal skul aqu nie,, tp xpe jika ada masa lgi,, nnti aqu citer lgi yerr,, takut-2 diorang baca plak pasal citer ni,, marah plak di0rang kat aqu,, 0ne more,, kpd sesiapa yg terasa tu,, sorry lah yerr,, bukan nk mengumpat tp mengata,, hehehe,, byee-2.. see u tomorrow..

ASSALAMUALAIKUM... (0_0) 


1 comment:

  1. Salam.. nice entry .. Terjah blog saya kembali.. :)

    ReplyDelete